Re: Ovislink 1120 - jméno, heslo providera

Vilik1 hauptman na volny.cz
Neděle Květen 29 22:09:18 CEST 2005

 "Advanced Firewall Features: NAT w/VPN Passthrough"

Myslim ze toto vubec neznamena ze by umel NATovat, ale jsem LAMA takze me
treba neber vazne.
Ja si to prekladam jen ze to jim prochazi coz teda taky nejak nechapu.

Uprimne neni mi jasne co je to za zarizeni :-(

V.

"Jantar" <mlanda na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d797ce$9ur$1 na lit.fsid.cvut.cz...

http://www.i4shop.net/cz/iObchod/WebInfo.asp?id=155