Ovislink POE-109 Power over Ethernet Kit 9 V, pro WL-1120AP

vanbur vanbur na volny.cz
Neděle Květen 29 21:21:02 CEST 2005

Kabešly UTP kontroluju nez neco zapojim jinak o popisu na tech kostkach
vim podle toho zapojeno ale proste mrtvola proto jsem chtel vedet esli to
nema nejaky hacek nekdy staci malickost ktera neni docela jasne a
sikovnejsi clovicek ktery to ma lepe zmaknute nezli ten co to vidi poprvne
mimo obrazku takze to opravdu vypada ze je to KO ne moji vinou proste pech
a posilame na reklamaci diky vsem za spoluucast a hodnotne pripominky napr
BS he he brou noc.
Dne Sun, 29 May 2005 17:58:28 +0200 napsal/-a Petr Kosmac
<kosmac na seznam.cz> následující příspěvek::