Re: Máte nìkdo software Pinacle studio???

ostiarius ostiarius na centrum.cz
Pátek Květen 20 20:07:56 CEST 2005

Je třeba si pořádně přečíst o co jde a pak psát katastrofické scénáře.

Už jsem se s tim setkal v minulosti, když jsem chtěl shlídnout film
Zapomenuté světlo. Každej se mě ptal jestli je to originálka atp., co je
komu do toho?
Přece: kdyby někdo nechtěl koupit legální soft, tak by sem nepsal?,
samozdřejmě že se jedná o legální verze programů, o tom snad není pochyb,že?

Jsme slušní lidé.....

ostiarius

"Mr.Gespant" <meisnert na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d6kvne$qbc$1 na lit.fsid.cvut.cz...