Re: Ovislink 1120 - jméno, heslo providera

Jantar mlanda na centrum.cz
Sobota Květen 14 17:09:42 CEST 2005

Zabezpečení teďko neřeším, to až po rozchození. Vím, že se to dá udělat na
AP kontrolou MAC a klíčem, ale jde mi o to, jestli vůbec je možnost připojit
toho Ovise + ethernetem AP a zadat jméno, heslo až z noťasu ?

U typu připojení co má kámoš, provider nekontroluje MAC, ale právě tím
formulářem ověřuje jméno a heslo. Je to za 700,- měsíčně a zároveň nabízejí
za 1000,- jiný typ připojení bez formuláře ale zato kontrolou MAC, což by
nebyl problém, když se tam nahlásí Ovisova MAC. Je mi jen divné, proč by měl
platit o 300 víc za prakticky stejnou službu.

Takže jestli by to mělo fungovat, tak hurá do nastavování :-)

Díky za rady Jantar

Když to shrnu:

Ovislink režim klient, nastavena IP z DHCP od providera + NAT v případě
jedné IP

Na druhém AP nastavit routing, IP z nějakého subnetu a ze stejného rozsahu
přidělit noťasu IP

Jest tak ?