Doprucena omezeni rychlosti

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Pátek Květen 6 09:34:41 CEST 2005

Ano, v soucasne chvili je dodrzovani rychlostnich limitu na miste, protoze
nam nestiha linka do Internetu, zejmena kvuli stahovacum:)

Jeste bych k tomu doplnil verejne tajemstvi, ze jiz delsi dobu intenzivne
jedname o podstatnem navyseni konektivity za velmi zajimavych podminek.
Jednani se protahuji a jsou komplikovana, nebot jsme velmi narocny a atypicky
zakaznik, tolik stahovacu nema snad nikdo:). Dobra zprava je, ze jednani se
chyli ke svemu konci a brzy bude podepsana smlouva. Samotne navyseni
konektivity by melo probehnout v cervnu.

Tom