Re: morálka...

K5 darth.moula na seznam.cz
Čtvrtek Květen 5 00:55:01 CEST 2005

Dnes s odstupem času mohu napsat, že epizoda je skutečně v japonštině a že po té, co se mi jí podařilo sehnat,
jsem k ní (spolu s kamarádem z druhého konce republiky) udělal titulky v češtině. A jelikož se jednalo o epizodu
závěrečnou, byli jsme komunitou J+++ fanoušků blahořečeni za úspěšný překlad celého seriálu.

Jo, to byly časy :-)

K5

  "Weyoun" <weyoun na kladno.cz> píše v diskusním příspěvku news:BBrx6ENNEHA.1256 na kriton.stromc.cz...
  Není každý ten fachman aby si uměl poradit;)
    "K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku news:lq$845HNEHA.1256 na kriton.stromc.cz...
    o jazyce v jakém to je, tady řeč nebyla a jestli ty neumíš japonsky, tak gomen nasai je to ciste TVUJ problem

    Sayonara

    K5-senpai

      "Fachman" <Fachman.Fachman na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku news:CrnhaqHNEHA.1256 na kriton.stromc.cz...
      tak nebudu si stahovat neco v jinem jazyce ne?  Japonsky fakt neumi, natoz korejsky:))
        "K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku news:jIEMZnGNEHA.2020 na kriton.stromc.cz...
        "Fachman" <Fachman.Fachman na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku news:OGuvhUGNEHA.1256 na kriton.stromc.cz...
        > No pokavad je clen LAMA a neumi stahnout co potrebuje tak je to CISTE jeho
        > problem.

        tak zkus najít, kde se stáhnout epizoda 二 十 六 ze seriálu který se jmenuje 攻 殻 機 動 隊 a zajímá mě jenom release od grupy 그 누구의 것도 아니다

        od té doby co mi nejde eMule to já LAMA neumí najít

        kdybys potřeboval píchnout, tak to první je japonsky a to druhé korejsky a zamená to "zásahová jednotka jízdní policie" a "to ale přece není od nás" což ti ovšem při hledání hovno pomůže

        K5