trango!

Mostock xradad na seznam.cz
Neděle Březen 20 08:46:33 CET 2005

Ale minule si byl nakej zmozenej ... taky by se mi libilo mit takovej servis
jako ty ;) jen si nadavam ze sem tam nebyl kdyz ste si davali honzu becheru
:(,ale my sito pak vynahradili pozdeji u me ;).
"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:d1hfki$k1k$1 na lit.fsid.cvut.cz...