Radius a Ovislink

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Čtvrtek Březen 17 23:04:26 CET 2005

Dne Thu, 17 Mar 2005 22:16:55 +0100 napsal/-a Michal <michaels na centrum.cz>
příspěvek následujícího znění::

> Ahoj,
>
> Může mi někdo nějak popsat, jak by mohlo fungovat spojení PC -
> Ovislink 1120 - Radius Server na Linuxu?
>
> Snažím se nějak zabezpečit jedu síť, ale jak googluju jak chci, nějak
> polopatické vysvětlení nikde není.
>
> Třeba jak probíhá to ověřování? TO se musí ve WIN pustit něco jako
> připojení na VPN? Jde nějak oěvřovat AP oproti Radiusu?
>
> díky

Mrkni na www.eduroam.cz v polozce pro spravce je zajimavy cteni o radius
serverech, a zafirewallovanejch hotspotech. A jestli s toho co si prectes
budes schopnej udelat radius server a zabezpeceni pristupu na ap, tak se
to myslim bude dat vyuzit i v klfree. Ja uz nad tim ze bych se o neco
pokusil uvazuju dlouho, ale jeste jsem se nedonutil k nejakymu cinu :(

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)