raidenftpd pro linux

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Březen 16 10:09:23 CET 2005

Diky, kouknu na to, to by taky stacilo...

S pureftp sem se dostal do stadia, kdy mi to nehlasi, ze db nejede, tabulky
u uzivatele k db funguji vse jak ma, z logu db vidim, ze se dotaz provede, z
logu erroru vidim, ze chybu to nehodi, ale proste se to nepripoji a fat uz
netusim, cim to muze byt...

BlackSUN

"Michal Vondracek" <majkl na czela.net> píše v diskusním příspěvku
news:d18f4c$ie2$1 na lit.fsid.cvut.cz...