jak utišit zdroj?

Skudlik skudlik na email.cz
Úterý Březen 15 19:45:41 CET 2005

Pokud by te to bavilo bastlit, tak v GM maj stavebnici na regulaci
otacek podle teploty (cena nejak kolem 60-80Kc). Dobre je k tomu ale
pouzit novy vetrak - pokud ten stary chrasti (nejen hlasite fouka), tak
vycisteni tomu vetsinou nepomuze dlouhodobe.

Jednodussi je rovnou koupit regulovanej vetrnik - napr. Alzasoft tusim
prodava za 130+- (vetrak do casu - mel by ale jit bezproblemu priletovat
i do zdroje) - neni skoro slyset.

Odpojit uplne bych se to asi bal :) Jinak touto cestou jsem dosahl
stavu, ze na mem routeru je momentalne nejhlucnejsi komponenta disk :-)

Skudlik.