Infurmujte o VH !

Vilik1 hauptman na volny.cz
Úterý Březen 15 17:39:38 CET 2005

Minula rada mela prd soudnost - posilala to Kontrolni komise protoze minula
rada mela spoustu prace se zametanim stop po nacnute komercializaci site
Klfree.

A na schuzi clenu se myslim dohodlo ze maily budou prvoradym informacnim
kanalem, protoze posilat doporucene dopisy vsem clenum ja takove plytvani
penezi ze je to hanba. Urcite se vyplati utratit 15000 Kc za to aby se
nejakej Fachman mel moznost dostavit na schuzi clenu, vsichni tvoji kamaradi
o schuzi vedeli a nekteri se dostavili, tak si stezuj na jinem miste.

( Jsme obcanske sdruzeni takze spousta lidi se zna a informace o schuzi se
duplikuji ustnim sirenim.)

Pak bysis dopis na poste nevyzvedl jako zase jini tvi pratele a slo by to
porad do kolecka, co treba ze bychom priste pro kazdeho clena poslali
polecejni eskortu?

NO Comment
V.

"Fachman" <Fachman.Fachman na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d170kn$ji9$1 na lit.fsid.cvut.cz...