Re: jak uti¹it zdroj?

BlackSUN black.sun na datunel.net
Úterý Březen 15 16:00:49 CET 2005

Mam udelany prepinani na vetrak zdroje na 0V, 5V, 12V... a jeste je to i na
tech pet moc, dvanact nepouzivam, takze to prijde jeste upravit na nizsi..
Je to 300W P4 zdroj a v uchladi se pasivne sam, trochu tomu dopomaha
pridavny vetrak ve velky pozici, kterej je ale neporovnatelne tissi, big
tower, kde se "teplo vic rozprostre" - terminus technikus :-))) no a zatim
to drzi. Kdyz vypnu ten vetrak, slysim vic disky, ktere ale jedou vetsinou
porad, pac se porad neco deje :-)

BlackSUN

"honza em" <matejcik na overmind.net> píše v diskusním příspěvku
news:d16kef$bk5$1 na lit.fsid.cvut.cz...