Prohlaseni - Tricka s novym logem kLfREE.net

BlackSUN black.sun na datunel.net
Úterý Březen 15 15:54:46 CET 2005

Hihi, trefne, Gespante :-))

Ja uz si zvyk, ze nekdo proste neudrzi ten shift na vic jak jedno pismeno a
neumi pouzit misto toho capslock :-))

BlackSUN

"Mr.Gespant" <meisnert na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d15111$a4q$1 na lit.fsid.cvut.cz...