jak utišit zdroj?

David Brnovjak (DrJ3kyll) pandorak na volny.cz
Úterý Březen 15 15:46:20 CET 2005

Mno de to takhle, ale je to nespolehlivy. Pri 5V se vetsina vetracku
spatne roztaci a casem se muze spinou a prachem zadrhnout.. co se pak
stane, ti muzu na nekolika exemplarich ukazat ;).
	Sezen si nekde schema s N555 broukem a termistorem. Otacky se budou
regulovat samy dle teploty ve zdroji. Imho nej reseni. Daji se take v
bazarech sehnat zdroje s pasivnim chlazenim ze starych kancelarskych PC.
Obkladat izolaci zdroj nema cenu.
	btw: mas tam HDD? jak jsi vyresil kraval od nej?