jak utišit zdroj?

honza em matejcik na overmind.net
Úterý Březen 15 13:27:51 CET 2005

mám takový problém:
postavil jsem si krásný routřík ze staré P133. hezky jsem si ho dal pod
stůl, a teď to zní, jako kdyby tam byl puštěný fén na vlasy. trocha
experimentování ukázala, že hluk vydává větrák u zdroje.

otázka: jak ho ztišit?

napadlo mě:
* větrák z něj vyndat, případně celý zdroj vymontovat z case a nechat
někde ležet s tím, že se uchladí sám od sebe. nicméně nevím, jak moc to
hřeje a jak moc to potřebuje chladit
* kdesi a kdysi jsem se dočetl, že když se tam dá větší vrtule, můžou se
snížit otáčky.
* obalit celou tu věc nějakým zvukoizolačním materiálem - jakým?
* vykašlat se na to a koupit hw router, ale do toho se mi zrovna nechce ;e)

předem díky za tipy a hinty a návody
m.