Infurmujte o VH !

Vilik1 hauptman na volny.cz
Úterý Březen 15 01:14:43 CET 2005

Podivej se do stanov na termin Valna hromada :-/

a na posledni schuzi (ktere rikas Valna hromada) jsi pozvan byl a dokonce i
jsi se ucastnil.
Takze tu nevir vodu.
Tve pozvani je dukazem i pro fachmana - na zadneho clena jsme nezapomneli -
leda na ty, ktere jsme do te doby nebyli schopni dohledat, preci jen bordel
v evidenci clenu byl tak prisernej, ze si to nikdo neumi predstavit :-/

V.

"Benelli_2000 DaTunel chief" <Benelli_2000 na seznam.cz> píše v diskusním
příspěvku news:d156bs$dq2$1 na lit.fsid.cvut.cz...