Rejpavej dotazek

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Pondělí Březen 14 21:58:37 CET 2005

On Mon, Mar 14, 2005 at 07:08:13PM +0100, Pitbull wrote:
> Nemyslim to nijak sobecky, ale myslite si,
> ze je nase sit dost silna, abychom mohli
> porad prijimat nove cleny ???

Jako radni pro vystavbu site si troufam zodpovedne rict, ze
je dost silna. Od pristiho tydne, dovoli to pocasi, zacne
mohutny upgrade patere, pripraveno k okamzitemu pocasi mame
dalsi 2 spoje Alcoma na 10.5 GHz a 4x TrangoLink na 5 GHz
a behem tydne dorazi dalsich 3x TrangoLink.... tedy dojde
k vymene temer cele patere a proto navrh pozastavovat prijimani
novych clenu mi neprijde jako opodstatneny.

Plus dorazi dalsi hromada objednaneho zbozi.  Pro instalaci novych
technologii ocenime nove tvare, ktere nam s tim pomuzou.

Tom