Prohlaseni - Tricka s novym logem kLfREE.net

TYKEW tequilaxxx na seznam.cz
Pondělí Březen 14 21:57:32 CET 2005

vykasli se na ne... nestojej za to. Umi jenom rejpat do druhejch, jak
vsechno delaj spatne a jak chtej vsechny oskubat. Znas to prece: "Podle
sebe soudim tebe" :-)

Ja osobne sem velice vdecnej, ze nekdo neco takovyho organizuje. A pokud
ma nekdo dojem, ze na tom nekdo chce vydelavat, tak si to tricko prece
nemusi kupovat... nikdo ho nenuti. A myslim, te ceny jsou vic nez
priznivy. Prece jenom s folii si trycko udelam za 100Kc... to taky dovedu.

Doufam, ze si to rozmyslis ;-) Moc by me to mrzelo :-)

R.I.P. TYKEW ;-)