Prohlaseni - Tricka s novym logem kLfREE.net

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pondělí Březen 14 20:45:04 CET 2005

Nevim, co se ti nezda, ale jediny, co sem ja napsal je, ze tricko si muzu
sehnat i pokud nejsem clenem a to presne to, ktere si planoval ty nechat
delat. A to jedinym moznym zpusobem - zakoupenim pres "clena".

Nic vic, nic min.

Tolik co k tomu ja muzu napsat.

Zdar

P.S.: Kdyby nekdo chtel DaTunel trika, neni problem, lec musi byt clenem
DaTunelu :-)

"Jenycek" <klfree.net na ramdata.org> píše v diskusním příspěvku
news:d14pb4$541$1 na lit.fsid.cvut.cz...