DC plus plus

Vilik1 hauptman na volny.cz
Sobota Březen 12 13:41:15 CET 2005

Jestli ti jde o BANY od spravcu, tak
1) nedavame jich moc

2) ban je u nas omezeni rychlosti na uroven ktera je u jinych poskytovatelu
maximalni, nebo nekdy ji dokonce prevysuje - clovek tedy je schopen
komunikovat mailem poruchy na klfree.net, pokud si vsimne ze k tomu doslo.
Pokud si toho nevsimne tak mu to casem rekneme.
Neznamena to ze by se mel kazdy dotazovat co tyden zda nema ban - verim ze
pro cloveka ktery jej dostane je to tak ukrutny rozdil proti do te doby
zabirane konektivite, (klidne Mbity) ze jen blazen si nevsimne, a predevsim,
kdo se chova neomezujicne pro ostatni cleny se banana bat nemusi.

3) ze bychom nekoho natvrdo odrizli se muze stat doufam jen v pripadu VIRU a
nebo velmi hrubeho poruseni stanov a radu - v tuto chvili cloveka ihned
informuji predevsim telefonem - pokud jej ale nemam v evidenci je to
obtizne.

V.

"Tom Tichý712" <tom712 na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d0t38m$tk4$1 na lit.fsid.cvut.cz...