DC plus plus

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Sobota Březen 12 13:24:27 CET 2005

Dne Fri, 11 Mar 2005 22:39:11 +0100 napsal/-a Tom Tichý712
<tom712 na atlas.cz> příspěvek následujícího znění:

> Po dlouhém hledání informací od DCčku na klfree.net mně to přestalo
> bavit a rovnou se zeptám.
>
> 1) Je nejaká sekce, stránka, na klfree.net o DCčku, kde poradíte
> nezkušeným lamam?
> **na www.prolamy.com se všechno nedozvíte**
>
> 2) Je, nebo může  být místo kde zveřejnit jaké jsou kde bany. A třeba
> možnost nadávat těm lidem kteří je udělali?
>
> 3) Je nejaký hub v klfree? Já vím že asi je. Dokonce nejaká aderesa
> 10.102.133.1:4111, ale co sní mám udělat?
>
> Dík

ad1) existuje http://dchub.klfree.net, na kterem je napsano jak si
nastavit klienta pro pripojeni na neoficialni interni hub. To co tam
nenajdes, hledej na internetu.

ad2) muze byt, klidne udelej nejaky web a muzes tam buzerovat lidi co to
zaprskali, ale to bude asi tak vsecko co s tim udelas :)

ad3) hledej na prolamy nebo na vise uvedeny adrese. Jestli ti nenojde co
mas s tou adresou udelat tak si nezaslouzis se pripojit na hub :)

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)