Stra?né výopadky ! Jakto ??

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Sobota Březen 12 09:59:29 CET 2005

Ty tu chces zpusobit flame:-))

hele, dobrovolnici masochisti by byli, ale o zakazu lezeni na strechu
rozhodla Rada kvuli zvysenemu riziku, ze se nekomu neco na umrzle strese
neco stane nebo v lepsim pripade se nekdo poskodi strechu, s obojim
nehodlame mit neco spolecneho.

Povolene instalace jsou jen ty, ktere opravdu nesnesou odklad. Presto si
myslim, ze instalaci letos v unoru bylo vice nez loni, takze o nejakem
rozmazleni nasich techniku nemuze byt rec.

V tuto chvili probihaji pripravy na masivni upgrade patere, podle planu
v dubnu, pokud se to stihne, dojde k vymene temer cele patere na
profi technologie.

Tom