Funguje informovanost členů klfree? NE

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 23:12:36 CET 2005

Vis jak sem zjistil ten odkaz? Skus si zadat moje cele jmeno do googlu.
Nedavno me to napadlo kdyz sem hledal jednoho znameho. A co nevidim?
Jako prvni odkaz na klfree. Fakt nemam tolik casu abych se prohrabaval
vasim webem a hledal tam svoje jmeno.
Kdyz odnekud odchazim tak si nedelam 20kopii. A jestli to bylo pred nebo
po VH v kvetnu uz dnes fakt nevim. Je mozny ze sem este net zaplatil,
ale uz je to davno tudiz neresim. Odhlasku sem predal jestli na ni tak
bazirujes tak si ji napis, vytiskni, vypln a klidne i podepis.
Anebo ti nakou nakreslim treba barevnejma pastelkama. Bude ti to stacit
k Velikonocum?