Re: otevøený dopis radì

Jetson jetson na volny.cz
Čtvrtek Březen 10 19:54:10 CET 2005

Popořadě

1) Ano, prosím. Za poslední týden jsem odpovídal na 8 mailů lidem z vesnic,
o kterých jsem ani netušil, že existují.

2) Zatím mi vždy přišlo slušné odpovědět, ale když říkáš, budu do budoucna
dělat mrtvého brouka po vzoru pripojit na klfree.net.

3)Uživatele "buller" bohužel neznám. Předpokládám, že to je onen jediný
uživatel který šel přímo přes sdružení a o kterém vím pouze to, co mi poslal
někdo z techniků sdružení (tedy - povol mu tenhle MAC a má tuhle IP.).

4)Na kolika místech jedete více rozsahů na jedné anténě? Problém rozhodně
není rádiový, mám již druhým rokem ztrátovost 0,02 % paketů na straně wifi.
Vyjímky byly pouze v době kdy byla třeba chumelenice, nebo rušení bližších
klientů v době před peerem, když Frantik rozjel svou topologii pendreků.

5) Neznám HW co nevyžaduje WDS a umožňuje transparentní provoz bez NATu,
nebo jiných obcházení routování (co výrobce, to vlastní proprietální řešení
bez dokumentace). Snad jen ASUS se podařilo rozlousknout díky zjištění, že
je na linuxu. Já ale určitě nejsem proti routeru, pokud se vejde. Už jsem to
psal, přijeďte někdo obhlídnout situaci. Možná nějaké to jednodeskové řešení
s crusoe apod.

Daląí informace o konferenci Kladno