Funguje informovanost členů klfree? NE

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 19:41:11 CET 2005

Svata Dedic napsal(a):

> Omyly jsou mozne; zejmena pak proto, ze "odhlasku" nanestesti musis
> vyplnit a predat platnym zpusobem - to znaci prinest osobne nekteremu z
> radnich, nebo s notarsky overenmym podpisem.
>
> A neplet se - je UPLNE jedno jestli konektivitu vyuzivas nebo ne. Dokud
> jsi clen a nic mel bys platit clenske prispevky. Neodebiras sluzbu - jsi
> clenem sdruzeni.
>
> To ze jsi kuriozita na seznamu clenu - nejspis vlastni hlouposti - se
> samozrejme vi uz davno. Neco jako zviratko v Zoo, ale formality, mezi
> nez radne ukonceni clenstvi patri, se musi dodrzet - neni to jako
> [...]

No proste si me vystavte kam chcete. Vymahejte si co chcete po kom
chcete. Ale jedno je jisty: Brecite na spatnym hrobe.
Takze uzaviram tuto nesmyslnou diskuzi. Koneckoncu ste se projevili. A
kazdy si udela obrazek svuj. Nevim proc mi to vase sdruzeni zanica
pripadat jako Ceskej Prasecom....

Fachman

:) ASSHOLE MUST SNUFF IT (: