Funguje informovanost členů klfree? NE

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 19:21:49 CET 2005

Tomas Tichy napsal(a):

> to, ze to za uzavrene povazujes ty neznamena, ze to za uzavrene povazujeme
> my. Nevzpominam si, ze bys kdy podal zadost o vystoupeni, doloz komu a kdy.
> Bez radneho vystoupeni mas stale povinnost platit prispevky, to zda jsi
> pripojen do Klfree ci nikoliv, ci zda jsme si toho vsimli, je ve vztahu
> k placeni zcela irelevantni.
>
> Tomas Tichy

Ja se nestacim divit co se tady clovek nedovi. Tak me snad dejte rovnou
k soudu ze sem nepaltil prispevky:-))))Za neco co sem nemel moznost
vyuzivat.
Kdyz sem byl tedy takovym radnym clenem proc me to vase sdruzeni nebylo
schopno kontaktovat? Pozvali ste me snad na VH? ?? ???????

"ci nikoliv, ci zda jsme si toho vsimli"
Myslim ze takhle veta o necem vypovida...
Nebyl sem sám kdo v tu dobu vystupoval. Zadost o vystoupeni sem predaval
byvalemu hospodari.

A pro priklad: Joohnyho jste nepovazovali za clena i s radnou smlouvou
jen kuli tomu, ze nemel doklad o zaplaceni od byvaleho hospodare a jeho
platby jste nazvali dobrocinymi prispevky...

A rikam ze takovych lidi co neplati treba 10avice mesicu jsou tedy podle
vas stale regulernimi cleny a nedostali mail zadnej.

Takze tyhle plky sou trochu s krizkem po funuse. Je to vas bordel. A
svadet to po pul roce na nekoho je trochu detinsky.....

A ted se du venovat necemu uzitecnejsimu:-)
DaTunel action!!!

Fachman

:) ASSHOLE MUST SNUFF IT (: