Stra?né výopadky ! Jakto ??

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Úterý Březen 1 21:00:47 CET 2005

Ty jsi jeden z nejvetsich sosalu... nebo jsi uz zapomel na banan? :-)
Vypadky jsou zpusobenem sosalem podobneho kalibru... bohuzel kvuli
technickemu provizoriu na AP Halda mame problem s realizaci shapingu
na tohoto sosala.

No, vzhledem k tomu, jaka je zima, tak se nikomu na Haldu ted lezt
nechce, ale pokud se dobrovolne hlasis, tak Ti vysvetlime co a jak
a muzes tam vynosit potrebny material a upravit instalaci.

Tom