Re: napájecí kabel

ostiarius ostiarius na centrum.cz
Pondělí Červen 13 14:28:21 CEST 2005

To bude pravděpodobně to co sháním. Kablík (zdřejmě i s trafíčkem). Vstup
pro napájení na tiskárně je: kruhový konektor, uprostřed s kolíkem (asi 1mm
silným).

Dostal jsem tuhle tiskárnu bez napájení, takže je mi v současnosti k ničemu.
Máš nějaký kablík navíc? koupil bych ho. Nebo mi prosím napiš technické
údaje z trafíčka abych si mohl sehnat podobný. Nemůžu nikde na netu dohledat
tyhle potřebné údaje.

díky, Ostiarius

"Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d8i1q6$vdb$1 na lit.fsid.cvut.cz...