Re: Jakou anténu?

Docent cvrckovice na quick.cz
Neděle Červen 12 14:26:04 CEST 2005

Hm, tak tohle jsem našel ve fóru od Toma733 z 1.3.2005:

 "Dovolim si pripomenout, ze spravci AP nedovoluji pripojeni na plechovky,
pendreky a panelove anteny !

Podminkou je uzce smerova antena s hlavnim vyzarovacim uhlem do 20 stupnu
!!!"

To od té doby sdružení změnilo náhled na panelovky :-(?

Docent