Re: Jakou anténu?

Mr.Gespant meisnert na seznam.cz
Sobota Červen 11 10:03:23 CEST 2005

Podivej se na to takhle :

Kdyz ti ohledne Cvrcovic poradi nekdo kdo bydli na Kladne, tak nemuze mit
spravnej prehled. Nejlip to opravdu vi spravce AP.
Na 200 metru je opravdu jeste pouzitelna panelova antena, ale v min
zarusenejch oblastech. Yagi by tam sla urcite, ale stejne jako panelovka ma
velky bocni a zadni vyzarovani a je do budoucna ( vic lidi na AP ) nevhodna.
Pokud u tebe 500Kc nehraje roli, tak si porid 14dB parabolku z inwifi ( viz
Tom712 ) a dostanes za slusny penize nejvic muziky. Antenu s jakymkoliv
vetsim ziskem bych nedoporucoval, protoze zrejme budes pouzivat Ovislinka a
ten moc regulovat vykon neumi ( jen v radu 3dB ).

Rozhodne se ale domluv se spravcem v Cvrcovicich, on ti rekne proc ti navrhl
panelovku a tu parabolku ti urcite odsouhlasi...

Mr.Gespant

"Docent" <cvrckovice na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d8c7du$4on$1 na lit.fsid.cvut.cz...