Re: Jakou anténu?

Docent cvrckovice na quick.cz
Pátek Červen 10 16:17:29 CEST 2005

Správce jsem se zeptal, jenze nezávisle na tom se synek optal nekde v
diskusním fóru a dostal jiný typ, viz muj puvodní príspevek. Proto jsem se
zde otázal, k cemu by se priklonili ostatní.
BTW kdyz si porídím pripojení od Bluetone, kde si taky musím koupit své
zarízení, ale nemám se koho zeptat (správce node jaxi CRa nemají, ze),
vyrazím do krámu a reknu ze chci anténu na takovou vzdálenost, kabel ze bude
tak a tak dlouhý, tak mne prodavac taky bude radit podle SVÝCH VLASTNÍCH
podmínek? Nebo mne pro sichr vrazí to nejdrazsí s nejvetsím ziskem?

Já bych totiz rád koupil tu anténu s perspektivou, ze mne nejaký pátek
vydrzí a ne ze ji budu muset po pár týdnech menit, protoze nekdo spatne
odhad situaci a vedle se mezitím pripojil Franta Voprsálek :-(.

Docent

"Svatopluk Dedic" <garat na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.1341.1118407888.31077.kladno na sluzby.klfree.net...