Remote Control Via GSM Mobile

tom712 tom712 na atlas.cz
Pátek Červen 10 13:00:53 CEST 2005

Jestli resis pouze zapinani pocitace tak predpokladam ze ho stejne chces
zapinat z jineho pocitace. To staci sitovka s podporou Wake On LAN (a ja
predpokladam ze to ma vetsina). Staci si stahnout jeden exac
http://www.slunecnice.cz/product/Wake-on-Lan-Magic-Packet/ a muzes si
probouzet pocitac jak se ti zachce. K vypnuti nejake VNC.
Nedavno sem nad timhle koumal. No jestli chces probouzet comp i s
internetu, tak musis mit verejnou IP. A jestli mas pocitac za Ovisem tak
to mozna nepude, protoze on mrci MAC adresy (a pres ne to probouzis). Ja
  mam DLink a pres ten to normalne jde.
Ale jestli to chces delat telefonem, tak to ti neporadim.