Re: Jakou anténu?

Docent cvrckovice na quick.cz
Pátek Červen 10 10:44:32 CEST 2005

No to je sice hezký, že je odpovědný za provoz, jenže já potřebuju, aby mně
internet bez problémů fungoval a ostatním kolem mne taky. Takže dát 800
stovek za anténu, namontovat ji a zjistit, že ruším okolí (kupodivu ve
Cvrčovicích není jen síť KlFree, na střeše jsem jich na notebook s
integrovanou Wifi kartou chytil 8), zatímco s jinou anténou by tomu tak
nebylo, se mně rozhodně nechce.

Takže jsem si dovolil optat se v newsech, neboť zde mohou být lidé s
praktickými zkušenostmi s více anténami.

Docent

"JaSt" <strestik na profinet.cz> píše v diskusním příspěvku
news:42A94BB4.8070302 na profinet.cz...