Re: Jakou anténu?

Pitbull skutak na seznam.cz
Pátek Červen 10 10:07:49 CEST 2005

Panelovka má vcelku velký vyzařovací úhel takže tu rozhodně ne, spíše Yagi.
Kdyby to bylo na mne použil bych co nejslabší síto nebo parabolu (14dB) to
už je jedno, rozdíl v ceně oproti Yagi prakticky není, ale to síto nebo
parabola je určitě kvalitnější.

V. Škuta
Správce Node Lama

"Docent" <cvrckovice na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d8bgf0$mb5$1 na lit.fsid.cvut.cz...