Infoschuzky

Pitbull skutak na seznam.cz
Pátek Červen 10 00:16:06 CEST 2005

Já tam dnes byl a když sem se tak v půlce zahleděl do posluchačstva, tak mi
bylo jasný, že nadšený moc nejsou. Seděl jsem prakticky kousek od tý
"promítacího tabule" nebo co to je a když tam nebyly metrový písmena tak se
nedalo přečíst vůbec nic. Takže ukazování stránky AP, trafficu, stránek
Klfree atd. mi přišlo uplně zbytečný. Navíc ten spolek notebookářů který tam
seděli furt nootebookovali a kecali na profesionalitě schůzky nepřidá.
Odvyprávěné to bylo hezky, ale myslim, že polovina lidí nevěděla wo co gou,
hlavně takový ty pani přes 50 čučely jak uměly :-) Možná bych tu schůzku
rozdělil na 2 části první by byla naprosto jednoduchá pro všechny(pak by se
ty 50tnice, dědulové a jiní kteří chtějí jen stahovat maily a lizt na
www.seznam.cz zvedli a odešli ) a ve druhé by tam zůstalo pár lidí, kteří by
měli zájem dozvědět se něco více a byly by třeba schopný pak najít kde je
chyba.
Doufám, že jsem tímhle subjektivním názorem nenaštval moc lidí, jelikož je
mi jasný jak těžký to musí bejt zorganizovat atd. :-)

P.S. Kdyby u vchodu do toho sálu stál jeden člověk s papírem a propiskou
místo 4 lidí s notebookama, tak by to odprezentování lidí bylo 10x rychlejší
a ty lidi by se třeba pak tolik nenudili. (Ale koho by to potom z toho
papíru bavilo rvát do IS že jo ;-) )

"Strazhce" <infobox.oleg na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d8ablq$v6t$1 na lit.fsid.cvut.cz...