DC huby v Kladne

Harry - AP Kocourkov buben na hkfree.org
Středa Červen 8 09:24:58 CEST 2005

Diky moc. Kdybys mi ten kontakt posilal mailem a vratil se Ti jako
nedorucena posta, posli mi to prosim na nebub.lu na seznam.cz. Umrel nam v
hkfree hlavni pocitac, takze docasne nejde mimojine ani mail. Pokud se to
opravi vcas, posta by mela dojit. Jeste jednou dekuji..

Harry - zastupce AP Kocourkov (HKFree)
ICQ: 222869452
jabber: harry na charon.hkfree.org
mail: harry na hkfree.org
"Hvozd" <debata na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d84ne4$ea4$1 na lit.fsid.cvut.cz...