zapujceni hdd

Tomas Tichy tichy na klfree.net
Středa Červen 1 21:34:15 CEST 2005

On Wed, Jun 01, 2005 at 08:59:49PM +0200, tom712 wrote:
> Jestli nekdo manejakej navod jak to rozchodit aby to psalo na ntfs tak
> sem s tim :-) A jeste je to SATA :-) Docela by se mi to hodilo...

sirite tu akorat famy. Zapis na NTFS byl nespolehlivy u nekterych starsich
linuxovych jader, pak ale tento modul byl komplet prepsan nekym uplne
jinym a od te doby zapis funguje spolehlive jak ma. Sam to obcas pouzivam
a nikdy jsem s tim nemel sebemensi problem.

SATA + NTFS r/w neni problem s jakymkoliv jadrem z rady 2.6 a od buh vi jake
verze jader z rady 2.4, samozrejme se zakompilovanou podporou nebo modulem.

Tom