Problem Novy komp versus disky

Vilik1 hauptman na volny.cz
Středa Červen 1 21:22:04 CEST 2005

Ano po tydnu zkouseni jsem to fdiskoval asi 20x na ledajake systemy, jumpery
jsem dnes skousel vsechny kombinace - ono jich nastesti moc nejde - a
fungovalo jich jen par, ostatni jej ani nenasel BIOS.

Opravdu to vypada tak leda na hod diskem :-/

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:d7l03i$692$1 na lit.fsid.cvut.cz...