Problem Novy komp versus disky

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Červen 1 20:51:29 CEST 2005

Se mi tam vmotalo slovo navic...

Nemuze na to mit vliv "najumperovani" disku, zkousel si master/slave
prehodit? I tohle muze nekdy delat problem, ale moc tomu neverim.

Mozna tu 60ku "naformatit" na vfat fs pod linuxem nebo nejakym fdiskem
nejdriv zrusit oddily, to by taky mohlo pomoct..

BS

"Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d7kvrt$64g$1 na lit.fsid.cvut.cz...