Problem Novy komp versus disky

Vilik1 hauptman na volny.cz
Středa Červen 1 20:36:08 CEST 2005

na 60 bezi a startuje LInux, ale ne XP

40 jsem prendal z kompu do kompu a zacal se pri startu restartovat - pri
vypnuti teto featury se objevi modra obrazovka ze nejde cist z disku, a
pokud to vidim prvne at restartuju - videl jsem to mockrat :-((

"tom712" <tom712 na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d7ku9p$541$1 na lit.fsid.cvut.cz...