Problem Novy komp versus disky

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Červen 1 19:02:18 CEST 2005

Tak ještě napiš, o co se vlastně snažíš, jestli jenom spustit systém z disku
v jinym kompu nebo o čistou instalaci nebo o co vlastně jde, to jsem nějak
nepochopil, čeho chceš dosáhnout...

Jinak rád poradím, ale nějak nevím, v čem je probém a co má být cílem.

BlackSUN

"Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d7kpi4$1ut$1 na lit.fsid.cvut.cz...