DVB-T vysílání

Jiri Bulan bulan na ufoni.cz
Sobota Červenec 23 07:06:54 CEST 2005

Ano DVB-T vysilani se v Kladne (dokonce i dole ve Svermove) da prijmout.
Signal "bud je nebo neni".

Doporucuju koupit kartu do PC v internetovem obchode. Muzete ji 14 dni
vyzkouset a pokud signal nahodou nebude, tak ji jednoduse bez udani
duvodu vratite.

Vlastni zkusenost z hornich Krocehlav pozitivni.

JB