opet AP Arigato

K5 darth.moula na seznam.cz
Pátek Červenec 22 13:27:36 CEST 2005

> "Votava" <mail na votavasw.com> píše v diskusním příspěvku news:dbodkl$eh0$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> mozna, neni vsak videt na dopravnim zpravodajstvi, predsedo, vyjadrete se,
> s pozdravem Votava

Zprovoznil jsem na svém počítači DC++ HUB a "sedím na něm se svými daty".
Výsledkem je strašně moc sosalů, kteří vytěžují linku, avšak směrem VEN
z Arigata a protože většina z nich jsou "místní" nezatěžují internetovou přípojku
downloadem toho, co já jsem stihl nasosat před nimi. Navíc sám poslední dobou
moc nesosám, protože už nemám co (asi už mám kompletní zálohu Internetu? :-)
Čili jsem moc nedbal na nějaké omezování rychlosti. Za to jsem teď po zásluze
potrestán, mám 128kbps a linka leží ladem.

K tomu už dodám jen tolik, že by to chtělo najít způsob, jak distribuovat dostatek
konektivity do všesměru a zároveň využít peer na Humna naplno (tj. cca 4 Mbit/s).
Z Humen/Štěpánky vede dostatek spojů pro místní sosaly (Pražská, Silver, Hvězda,
Lama, Korea, místní LAN a všesměry). Jak to udělat na KlfreeDebianu ale opravdu
nevím.

K5