Optika konecne jede

Jiri Bulan bulan na ufoni.cz
Pátek Červenec 15 21:19:13 CEST 2005

>Výpadky byly způsobeny poblázněnými zebrami na nové bráně do Internetu během přeroutovávání, děkuji za pochopení. -- xtom

Xtomova novinka na webu mi připomněla podobně srozumitelnou chybovou
hlášku z email.cz "omluvte výpadek, je způsoben upgradováním serveru, na
jehož odstranění se usilovně pracuje". Dost srandy, na vysvětlenou.

Zebra = název chytré věcičky, kterou zprovoznil Skudlik na routerech
Klfree. Pokud vypadne některý ze spojů, tak to zebry pochopí a běží
oklikou přes záložní spojení. A někdy to taky nepochopí a běhají
splašeně po celém Klfree, takže se do Internetu nedostane nikdo, protože
zebry vozí jeho data na zádech všude možně, jen ne do toho Internetu.

Nová brána = nový server, který je připojen k optickému kabelu a
obstarává správné spojení mezi členy a Internetem.

Přeroutování = přehození členů ze staré brány na novou.

Nyní, zdá se, vše funguje jak má. Případné chyby pište na
poruchy na klfree.net.

Jiří Bulan