Že já se z tý Plzně stěhoval...:-)

na (at)ufoni.cz "bulan\" na (at)ufoni.cz
Neděle Červenec 10 14:18:01 CEST 2005

Zajimalo by me, kolik odrazu ma vsesmerova/sektorova antena... a jestli
nekdy nekdo vyzkousel v realu - vedecky: pokus - udelat AP a 10 klientu
s plechovkami a AP s 10 klienty s 24 dB parabolami. A zahajit nejaky
mereny prenos.
Ukaze se, ze plechovky realne snizuji rychlost pripojneho bodu a ze
pripadne rusi na jinych kanalech?
Az to bude prokazane, potom asi ano, ma cenu za neco bojovat, pripadne
narizovat, ale ted bych to opravdu nechal na spravci node. Je
samostatnou jednotkou.

JB