Skolsky zakon

Strazhce infobox.oleg na quick.cz
Úterý Leden 25 16:04:33 CET 2005

Dve veci:
a] To omezeni decek se mi nelibi,
b] tvuj prispevek ma dobrou a trefnou pointu.

Strazhce

"pluto" <j.plutnar na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:1106656400.6411.12.camel na ibm-t23...
Predpokladam, ze krome te petice mate precteny i samotny zakon ;-).
Jinak je k precteni na
http://www.msmt.cz/Files/HTM/PKT0602senatspodpresidenta.htm

Mne osobne se spis otevira kudla v kapse z tehle petice. Kdyz uz zvolili
tento zpusob sireni, povazoval bych za korektni uvedeni odkazu na
kritizovany zakon a ne jenom ubohe placani, podporene vytazkem z jednoho
odstavce. Zajimave taky je, ze proti zakonu, schavelemu 24.9.2004 se
organizuje petice az ve chvili, kdy zakon zacne platit...

Kdy ze to mame parlamentni volby??

Jo, nejsem ani clenem ani volicem CSSD, ale tohle mne sere proste z
principu... Je to stejny, jako za upadku posledni Klausovy vlady - kdyz
uz tu ta mrtvola lezi, tak proc si nekopnout, ze?!

Pluto