Poplatky jeBanka

K2 k2 na kreteni.cz
Pondělí Leden 24 10:21:24 CET 2005

> Protoze mame firemni ucet, tak nam E-banka nenabizi jiny tarif nez mame
> :-(( To jsem jiz zjistoval.
> Prevod na jinou banku by bylo opravdu velice narocne - jak jsem rikal
> predchozimu "remcalovi" :-) naklady na zmenu budou tak vysoke, ze pokud nam
> doporuci jinou banku, jeji nabidka bude muset byt opravdu velice vyhodna a
> vyhledove udrzitelna (ne zadna jednoleta slevova akce)

Opravdu? Vzdyt ebanka ma pro firmy cenovy program Plus (mam a pouzivam),
ktery sice ma mesicni poplatek 225Kc (oproti 65Kc u Zakladu), ale pak je
kazda transakce levnejsi o 3,10 (tj. 1,80 pri platbach z/do eBanky a
3,80 z/do jinych bank). Plusko se zacne vyplacet uz od 52 platbach za
mesic, coz bych rekl, ze klfree hrave splnuje...

K2