Poplatky jeBanka

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Pondělí Leden 24 01:06:50 CET 2005

Mas pravdu. V e-bance sice spoustu veci "nemusis, ale nemusis!". Ale
musis si je predevsim zaplatit. Nejlepsi bude, kdyz levnou banku na
prichozi penize najdes a zjistis, jestli umi transparentni ucet (nikdy
jsem to nepotreboval, tak nevim jestli je to bezne nebo ne).

A pokud mozno by to nemela byt kampelicka :-)

JB

P. S. Bohuzel jsi s tim prisel v dobe, kdy uz Vilik vynalezl genialni
zpusob, jak davat penize na TV :-)