Dohoda o provedení práce

Flashx flash-x na seznam.cz
Neděle Leden 23 15:23:04 CET 2005

Radek napsal(a):
> Rozvadet to prave moc nechci, nemyslim si, ze by to nekam vedlo ...
> rozebira se to tu uz dlouho horm dolem a ja bych mohl prispet jen svym
> osobnim nazorem a vzhledem k tomu, ze k soucasnymu chodu zdruzeni uz
> nijak neprispivam, tak nechci soudit, jsem MIMO MISU :o) ...

Tak hlavne ze je alespon nejaky nazor :-)

> Ale aby to nebylo tak uplny placnuti do vody, vzpominam si na dobu, kdy
> rada lidi z vedeni sdruzeni a tech co jim pomahali nechteli o nejaky
> komercionalizaci ani slyset (jestli se nepletu, vcetne Benyho a dalsich)
> .... pak se zacalo resit, jestli by si ten kdo pro sdruzeni pracuje
> nezaslouzil nejakou tu korunu nebo odmenu ... pak jestli by neslo
> zalozit firmu, ktera by sdruzeni pomahala ... a pak to dopadlo, jak to
> dopadlo ...

Tak firmu zalozenou maji spravu v siti IK delaji a je to videt ale v tom
negativnim slova smyslu
Byvaval bych zapomel taky tu byvali predseda neco rikal ze sdruzeni nema
na jine technologie a ze s firmou je urcite bude mit i tohle se casem
ukazalo jako kec.Taku padaly navrhy koupit sit za zbytkovou hodnotu coz
a podobne to co popisuje s je jenom zjednoduseni a prevedeni do
libivejsi formy
Sdruzeni v soucasne chvily provozuje nekolik profesionalnich spoju ktere
a dokonce jeste na nich pomerne dost usetrilo a ma je ve svem
vlastnictvi a sprave coz je to nejdulezitejsi

No nic flejmujte ja jdu stavet dalsi optiku