Dohoda o provedení práce

Radek pogl na seznam.cz
Sobota Leden 22 18:57:47 CET 2005

Hvozd napsal(a):
> Tak nejak zacinam nechapat o co Ti vlastne jde !!!
> Zadny Datinel 2 nebude, alespon ne v brzke dobe : ))
> H.

Alespon ne v brzke dobe??? :o) ... Ja myslim, ze vim o co Michalovi slo
... ja to ze svoji pozice vidim podobne jako on ... historie se ne vzdy
opakuje ze 100%, ale drobne paralely tu pozoruji take.

Nechci nikoho napdat, fandim soucasnemu vedeni stejne jako kazdemu, kdo
se snazi dostat "levny" internet do kazde domacnosti :o) Jsem hodne
zvedavej, jak se situace casem vyvine, ale pevne doufam v to, ze nas
cekaji jen svetle zitrky :o)

Vsem krasny vecer, rano ci dorou chut k obedu :o)

Radek :o)